Від класики до електрики: новий Peugeot GTi
— 13.06.2025Peugeot повертає легендарний GTi — тепер це потужний електричний хот-хетч із сучасним дизайном і високою динамікою.
У світі автомобілів існує чимало загадок і таємниць, проте одна з них викликає особливу цікавість – загадка маленьких “хвостиків”, що стирчать з шин нових автомобілів.
Одна з найпопулярніших теорій стверджує, що наявність цих “хвостиків” є своєрідним таймером зносу шини: як тільки вони зникають, настав час задуматися про заміну шин. Інша версія пропонує ідею, що ці маленькі виступи є відмітним знаком між зимовими та літніми шинами, імовірно, покращуючи зчеплення з дорогою в зимових умовах. Є й думка, що “хвостики” вказують на низьку якість гуми – мовляв, у продукції провідних брендів такого “декору” немає.
Проте автоексперт розвінчав усі міфи та домисли.
“Насправді ці гумові “хвостики” не несуть за собою ніякого функціонального навантаження. Їхня поява – результат виробничого процесу, а саме вулканізації гуми, коли надлишки матеріалу видавлюються через дрібні отвори у формі під дією високої температури та тиску. Таким чином, “хвостики “є швидше наслідком, а не усвідомленим дизайном або індикатором якості”, – ділиться експерт.
До речі, присутність цих маленьких виступів може свідчити про високу якість шини, оскільки вказує на відсутність повітря у гумовій суміші. Втім, не всі виробники надають цьому значення, і деякі з них вважають за краще видаляти їх з поверхні шини, тоді як інші залишають їх у первозданному вигляді.
Так що, коли ви наступного разу помітите ці загадкові гумові “хвостики” на шинах, пам’ятайте: вони, швидше за все, є ретельним виробничим процесом, а не секретним індикатором терміну служби або типу шини.