
F1 Гран Прі Майамі: Прев’ю етапу
— 03.05.2024 / 15:10Здається, що аварія в Тамбурелло таким же теплим і сонячним днем, як напередодні, сталася буквально вчора. У трансляції у хмарі пилу несподівано завмерла відкинута від бетонної стіни Williams FW16. Гонку зупинили, приїхали медики, прилетів гелікоптер. Ніхто не вірив у найгірше, але ввечері в новинах оголосили, що Айртон Сенна більше не з нами, щоразу повторюючи запис фатальної аварії.
Минуло тридцять років. Наше життя і світ довкола нас незворотно змінилися. Щороку ми згадуємо Сенну 1 травня не лише тому, що він є гонщиком. Для багатьох у світі Сенна був символом надії на краще майбутнє, яке з його відходом стало іншим. Але він залишився у нашій пам’яті тим самим символом надії. Останнім романтиком.
Недовго гонка навколо стадіону грала роль лідера Liberty Media, але вона залишається по-своєму цікавою. Нові власники Формули 1 довго готувалися, кілька разів змінювали конфігурацію, позивалися до влади, і в результаті досягли свого – етап у Майамі став першим, який вони організували самостійно.
Цей Гран Прі замінив їм Монако – американських партнерів та спонсорів запрошувати до Майамі легше та ближче. І престижних готелів там на будь-який смак, та розваг більше. Відмінний вигляд, комфортні ложі, гарна телевізійна картинка. Навіть пристань для яхт як у Монако, хай і намальована. Але восени фаворитом Liberty Media стала гонка в Лас-Вегасі. А лідер може бути тільки один.
Вчетверте в історії Формули 1 в одній країні пройде три Гран Прі. У США таке бувало двічі, а 2020-го три етапи пройшли в Італії – у Монці, Муджелло та Імолі через пандемію Covid-19.
Гран Прі Майамі завершує серію з шести виїзних етапів, через два тижні Формула 1 повернеться до Європи, де графік стане ще щільнішим. Окрім перерви на Канаду, багато перегонів проходитимуть із тижневим інтервалом.
Нас чекає другий цього сезону етап із суботнім спринтом і перший з нічним графіком – суботня кваліфікація та недільна гонка розпочнуться о 23:00 за московським часом.
Доля титулу цього року вже зумовлена, але з кожним тижнем все цікавіше стає кадрове питання. І якщо перед початком цього сезону змін не було зовсім, тепер вони відбуваються майже щодня.
Рік розпочався із заяви Хемілтона про майбутній перехід у Ferrari. На ринку з’явився Карлос Сайнс, Ніко Хюлкенберг підписав контракт із Sauber, подейкують, що етап у Майамі може виявитися останнім для Логана Сарджента у Williams. А тепер і Ньюі пішов із Red Bull. Такі масштабні перестановки дають надію на зміну розстановки сил наступного року, чого Формулі 1 давно не вистачає.