Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Відсутність інтересу змусила Koenigsegg відмовитися від трициліндрового Gemera

Компанія Koenigsegg шокувала світ, коли оголосила про створення трициліндрового двигуна Gemera. Це був великий крок уперед для виробника гіперкарів, котрий побудував свою репутацію на двигунах V-8. Як виявилось, Koenigsegg доведеться почекати, щоб розширити вибір силових агрегатів. Покупців Gemera, які вибрали 2,0-літровий двигун із подвійним турбонаддувом, було так мало, що автовиробнику вдалося переконати їх придбати замість нього V-8.

Генеральний директор Крістіан фон Кенігсегг розповів про відмову від трициліндрового двигуна. Компанія, звісно, ​​не відмовилася від цієї технології. Крістіан сказав, що продовжує працювати над двигуном і що одного разу він все ж таки може з’явитися в Gemera (або її версії). Але V-8 виявився набагато популярнішим, що дуже шкода.

Крихітний доброзичливий гігант Koenigsegg був частиною потужної гібридної системи, яка об’єднувала 2,0-літровий трициліндровий двигун з трьома електромоторами для загальної потужності 1700 кінських сил і 2581 фунт-фут моменту, що крутить. Перший чотиримісний автомобіль компанії зможе розігнатися до 62 миль на годину за заявлені 1,9 секунди та розвинути максимальну швидкість 249 миль на годину.

За словами Крістіана, який не був здивований популярністю Gemera, поки вона оснащуватиметься лише двигуном V-8. 5,0-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом розвиває 2300 к.с. та 2028 фунт-фут на паливі E85. Виробництво планується розпочати наприкінці цього року, а постачання клієнтам розпочнеться у 2025 році. Koenigsegg планує випустити лише 300 екземплярів.

👁 91
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності