Авто новини в Україні – autonews.net.ua

AMG C63 з Чотирициліндровим Двигуном: Революція чи Регрес?

AMG зробила немислиме і скоротила кількість циліндрів у C63 вдвічі, прибравши потужний V-8, щоб звільнити місце для чотирициліндрового двигуна. Новий 2,0-літровий турбований агрегат викликав чимало критики через різке зменшення обсягу. Перехід від поважного M177 з Аффальтербаха до компактнішого M139l був сприйнятий неоднозначно. Однак бос AMG упевнений, що ми (зрештою) потеплішаємо до чотирициліндрового двигуна.

Людина, яка відповідає за підрозділ Mercedes, сказала, що “деяким клієнтам потрібен час, щоб по-справжньому захопитися цією технологією”. По суті, це модернізована версія поперечно розташованого двигуна, що встановлюється на компактні автомобілі «45», але, за словами Міхаеля Шибе, цей подовжньо розташований агрегат залучив нових клієнтів. Він описує AMG як технологічний бренд, але це не означає, що всі автомобілі повинні мати велику V-8.

Керівник радить людям «бути неупередженими, коли йдеться про технології». Гібридний 2,0-літровий двигун, що підключається, встановлюється не тільки на седан і універсал C63, але і на GLC63 і GLC63 Coupe. Крім того, Mercedes-AMG встановив варіацію чотирициліндрового бензинового двигуна на GT43 та SL43, але ці два автомобілі не є гібридними.

Незважаючи на чутки про можливе повернення до V-8 для C63, Шібе відкинув їх минулого року. Вісім циліндрів не повернуться під капот C63 або більше E63, якщо на те пішло. Останній ще не дебютував у новому поколінні, але очікується, що він буде оснащений гібридом, що підключається, з рядною шісткою. Оскільки молодший E53 має шість циліндрів, було б дивно, якби флагман отримав менший двигун внутрішнього згоряння.

👁 227
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності