У Ford бачать зміну пріоритетів-ДВЗ уже не в моді
— 16.06.2025Ford заявила, що для сучасних покупців тип двигуна вже не головне — сьогодні важливіші дизайн, технології та безпека.
29 липня компанія Seres провела церемонію святкування сходу з конвеєра 400 000-го автомобіля Aito та постачання 70 000-го автомобіля Aito M9. За словами автовиробника, Aito стала найшвидшою маркою нових енергетичних автомобілів, що досягла цього рубежу.
Раніше цього місяця компанія Seres оголосила про те, що витратила 2,5 мільярда юанів (344 мільйони доларів США) на покупку торгової марки Aito та пов’язаних з нею патентів у компанії Huawei. Aito (Adding Intelligence to Auto) – це бренд нових енергетичних автомобілів, створений спільно Huawei та Seres у грудні 2021 року.
В даний час Aito продає три серії автомобілів, а саме Aito M5, M7 та M9. У березні 2022 року розпочалися поставки Aito M5, а в серпні 2022 року – Aito M7. Крім того, ходили чутки, що Aito планує запустити Aito M8 цього року.
У червні компанія Aito продала 41206 автомобілів, що на 706,2% більше, ніж за рік, і на 27,3% більше, ніж за місяць, включаючи 16533 Aito M9, 17513 Aito M7 і 7160 Aito M5. З січня по червень цього року сукупний обсяг продажів Aito склав 182 098 автомобілів, включаючи 58 866 M9, 106 704 M7 та 16 528 M5. Крім того, нещодавно компанія Aito оголосила, що загальний обсяг замовлень на M9 перевищив 110 тисяч одиниць. Для довідки, річний план продажів Aito на 2024 рік складає 600 000 автомобілів.