Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Дві найкультовіші компанії в автомобільній промисловості – Recaro та BBS – переживають важкі фінансові часи.
Recaro, найбільш відома як виробник спортивних ковшеподібних сидінь для автомобілів, подала заяву про банкрутство, повідомляє німецький сайт Automobilwoche, тоді як компанія BBS, яка виробляє легкосплавні диски, подала заяву про неспроможність.
Поряд з дитячими автокріслами і кріслами для комерційних авіалайнерів, Recaro є постачальником оригінального обладнання для BMW, Ford, Porsche і Volkswagen, серед інших, але прославилася завдяки створенню фіксованих ковшеподібних сидінь для гонок і спортивних сидінь, що відкидаються, для модифікованих автомобілів.
У той час як BMW продовжує використовувати сидіння Recaro у своїх автомобілях M – і робить це з того часу, як підрозділ M почав випускати дорожні моделі, – а Ford продовжує 40-річну традицію, встановлюючи їх на Mustang S650, кілька автовиробників перенесли виробництво спортивних сидінь. на власні підприємства.
Сидіння Recaro були візитною карткою спортивних автомобілів Type R компанії Honda протягом багатьох років – включаючи EK9/EP3 Civic та DC2/DC5 Integra – але до кінця 2000-х років Honda перестала використовувати Recaros і натомість створила свої власні спортивні сидіння з високою оббивкою.
Компанія Ford Performance також розпочала виробництво власних сидінь для спортивних моделей хот-хетчів, відмовившись від сидінь Recaro як стандартна функція в Fiesta ST, Puma ST і Focus ST наприкінці 2021 року.
Зростання міжнародної торгівлі також призвело до різкого збільшення кількості підроблених сидінь Recaro на ринку, дозволяючи покупцям отримати зовнішній вигляд за меншу ціну.