
BMW проти заборони ДВС: Заява генерального директора
— 06.08.2024 / 16:16У 2022 році Європейський Союз завершив розробку планів щодо ефективної заборони продажу нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Однак ці плани виявилися не такими вже остаточними після того, як Німеччина та інші члени ЄС із великою автомобільною промисловістю чинили тиск на законодавців, щоб ті пом’якшили закон та продовжили термін служби ДВС за рахунок використання синтетичного палива. Це сталося 2023 року.
Тепер генеральний директор BMW Олівер Ципс робить попередження. Навіть якщо продаж нових автомобілів на синтетичному паливі буде дозволено до середини наступного десятиліття, результат може бути той же: фактична заборона на автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння. Це матиме величезні наслідки для всього світу, оскільки багато великих гравців автомобільного ринку базуються на Європі.
“В даний час є багато ознак того, що Комісія ЄС прагне фіктивного рішення, в якому заборона на двигуни внутрішнього згоряння буде ослаблена просто шляхом нібито відкриття доступу до електронного палива. Однак якщо після цього вона нічого не зробить для прискорення темпів впровадження палива з низьким вмістом вуглекислого газу та забезпечення практичної можливості його використання, це буде навмисною забороною двигунів внутрішнього згоряння через задні двері”.
На відміну від більшості своїх конкурентів, BMW не наважується встановити дату припинення використання двигунів внутрішнього згоряння. У той час, як конкуренти Mercedes і Audi нещодавно пом’якшили свої цілі щодо EV, мюнхенський автовиробник наполягає на тому, що смерть ДВС не повинна бути примусовою. Виступаючи під час телефонної конференції після публікації звіту за півріччя, Зіпс сказав: “Ми, як і раніше, вважаємо, що категорична заборона на технології внутрішнього згоряння помилкова”.
Ця заява походить від компанії, яка насправді продає більше EV, ніж будь-коли раніше. За перші шість місяців цього року на чисто електричні автомобілі BMW Group припало 15,7 % всіх поставок. Це більше, ніж 12,6% частки EV, досягнутої за той же період 2023 року. Постачання BMW, Minis та Rolls-Royces з нульовим рівнем викидів підскочили на 24,6% і склали 190 614 одиниць по червень.