
Mercedes-Benz ставить на преміум
— 07.08.2024 / 10:45Люксовий німецький бренд Mercedes-Benz повідомив про продаж 11 189 автомобілів цього року, що на 23,6 відсотка менше, ніж у 2023 році. При такому темпі продажів загальний обсяг продажів марки за рік виявиться нижчим за позначку 20 000 одиниць, що стане найнижчим показником за останні десять років.
Тим не менш, бренд не збирається вдаватися до “дешевих” моделей як засіб підвищення продажів.
На презентації Mercedes-AMG GLC 63 минулого тижня новий управляючий директор Mercedes-Benz Australia Джеймі Коен визнав падіння обсягів продажів, але зазначив, що стратегія бренду “розкіш та бажання” залишиться першорядною.
“Наші амбіції не зникли, просто ми не гратимемо у гру зі знижками. Ми хочемо грати у гру вартості, технологій та усвідомлення того, хто ми є”, – сказав Коен.
Якщо говорити про дешевші автомобілі, то “це не те, чого ми прагнемо”, – сказав Коен. Обмежені та спеціальні версії основних моделей, такі як нещодавно анонсований GLA City Edition, як і раніше, розглядаються, проте “зміст визначається по-іншому, так що ви виявите, що вартісна позиція трохи нижче”.
“Ми повинні прислухатися до ринку, до наших клієнтів, бачити, що має попит, і адаптувати це по-іншому, але не втрачаючи при цьому індивідуальності Mercedes”.
Останні 12 місяців ознаменувалися зміною покоління моделі для самого позашляховика, що продається, марки GLC (2418 продажів за рік), який, хоча і знизився на 7,6 % в порівнянні з аналогічним періодом 2023 року (2618 продажів), поєднує в собі період звільнення старих моделей і надходження нових. Подібні вагання, каже Коен, є частиною бізнесу.