
Isuzu розглядає електрифікацію для зниження викидів
— 12.08.2024 / 10:59У міру того, як у більшості розвинених країн починають діяти екологічні норми, Isuzu, можливо, доведеться диверсифікувати свій модельний ряд, щоб знизити загальний рівень викидів та економії палива у своєму автопарку.
Потенційним варіантом є партнерство з іншим відомим автовиробником, щоб запропонувати електрифіковану модель, перейменовану Isuzu.
Одним з найпопулярніших некомерційних автомобілів в історії Isuzu був Bighorn. Цей сімейний позашляховик також продавався за кордоном під марками Chevrolet, Honda, Subaru, SsangYong, Acura, Opel та Vauxhall.
Ці цифрові ілюстрації художника Theottle дають уявлення про те, як міг би виглядати Isuzu Trooper нового покоління, створений на базі Honda Pilot.
Оскільки родинний бренд Honda – Acura – пропонує гібридну версію V6 того ж позашляховика у Північній Америці, теоретичний Isuzu Trooper міг би стати альтернативою Toyota LandCruiser Prado на таких ринках, як Австралія та Японія.
У США 3,0-літровий бензиновий V6 надає руху передні колеса через семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, а літій-іонна батарея ємністю 1,3 кВт/год живить електромотор на задніх колесах – загальна потужність 239 кВт і 392 Нм. Економію палива заявлено на рівні 11,2 літра на 100 км.
Цікаво, що Isuzu не продає D-Max або MU-X в Японії – тільки комерційні вантажівки – але гібридний V6 SUV, подібний до цього уявного Trooper, може забезпечити повернення на рідний ринок, а також запропонувати вишуканий позашляховик австралійським покупцям.