
Трирядний електромобіль Hyundai: Перші реальні фото великого електричного кросовера
— 15.08.2024 / 9:40Минулого місяця компанія Hyundai підтвердила, що саме цього року вона випустить свій трирядний електричний позашляховик. Ми давно чекали на його появу, оскільки компанія показала концепт Seven, який, схоже, був прев’ю позашляховика, ще 2021 року. Ми отримали ранній погляд на нього завдяки новим шпигунським фотографіям, і він напевно слідує зразку, заданому Seven.
Основний профіль відповідає концепту, хоча дах виглядає вищим. Весь позашляховик теж виглядає довшим. І, звичайно, від розпашних задніх дверей концепту відмовилися на користь звичайних. Всі ці зміни, безумовно, повинні забезпечити більше простору всередині як для людей, так і вантажу. Тим не менш, лобове скло має крутий вигин і утворює чисту арку до задньої частини, як у шоу-кара.
Якщо подивитися на передню частину, то ми очікуємо побачити фасцію, схожу на концепт та інші моделі Ioniq, зокрема основну світлову смугу спереду та колони світлодіодів з обох боків. Поблизу ми можемо побачити кілька янтарних світлодіодів над та під основною смугою світла, кожен «піксель» трохи рознесений. А колісні арки є досить вираженими окремими секціями з листового металу. Вони трохи нагадують консервативніші версії контрастних крил на маленькому Kona. Під ними ховаються 21-дюймові колеса.
Задня частина дуже закрита, тому розглянути її складно. Але одна деталь дуже вірна концепту: задні ліхтарі. Повна арка світлодіодів дійшла до виробництва, і всі вони спалахують при гальмуванні.
На цих фото ми також вперше бачимо інтер’єр. Це набагато більш типовий інтер’єр Ioniq, починаючи з кількох великих екранів в єдиному моноліті. Вони розташовані на низькій полиці панелі приладів. Рульове колесо, схоже, є коробчастим блоком від Santa Fe і має «пікселі», що підсвічуються, як на інших Ioniq. Інтер’єр покритий великою кількістю пластику, пофарбованого у сріблястий колір.
Панель приладів також дає цікаву інформацію. Ми можемо чітко бачити оцінку дальності поїздки та стан заряду. При 95-відсотковому заряді позашляховик показує запас ходу 495 км, а максимальне і мінімальне значення становлять 772 і 334 км відповідно.
Ми очікуємо, що найбільший Ioniq буде представлений на автосалоні в Лос-Анджелесі, згідно з підтвердженням Hyundai, повнотою прототипу та популярністю трирядних позашляховиків у США. Силові агрегати, ймовірно, будуть аналогічні EV9: одномоторна задньопривідна модель з блоками батарей великої та малої ємності, а також двомоторна повнопривідна версія лише з блоком батарей великої ємності. Потужність повинна змінюватись від трохи більше 200 кінських сил для базових моделей до 379 кінських сил, як у двомоторного EV9.