Ford представив новий глобальний кросовер
— 16.06.2025Ford представив оновлений кросовер Territory для Бразилії з новим дизайном і готовністю вийти на світові ринки.
В даний час в попередньому продажу знаходиться версія Exeed Exlantix ES 2025, а повністю електричний седан повинен з’явитися на ринку 21 серпня. ES був першим автомобілем у лінійці Exlantix від Exeed, постачання якого розпочалося у грудні 2023 року. З того часу модельний ряд поповнився позашляховиком Exeed Exlantix ET. Однак, схоже, що незабаром модельний ряд може поповнитись універсалом ES. У своєму твіті в соціальних мережах Хуан Чжаоген, генеральний директор Exeed, показав відео, на якому відображена універсальна версія Exeed Exlantix ES.
Загальний стиль універсала Exeed Exlantix ES дуже нагадує Nio ET5T. До В-подібної стійки універсал ES виглядає практично ідентично седану. Спереду – закрита морда з вентиляційним отвором у нижній частині крила. Світлодіодні ходові вогні наскрізного типу оперізують передню частину автомобіля, а також невеликі прорізи для основних кластерів фар, під якими розташовані інтерактивні дисплеї, що складаються з 740 світлодіодів. Хоча лінія даху все ще має деякий нахил вниз, вона вже не нахиляється так швидко, як у седана, і закінчується на деякій відстані від найвіддаленішої точки задньої частини. Коефіцієнт лобового опору седана становить 0,205Cd, але як зміни у зовнішності універсала вплинуть цей показник, поки невідомо.
Габарити версії універсала повинні загалом збігатися з розмірами седана, який має розміри 4945, 1978 та 1467 мм та колісну базу 3000 мм. Специфікації силових агрегатів також, ймовірно, будуть дуже схожими. Заднеприводні версії 2025 модельного року оснащуються 230-кіловатним електромотором, що розвиває момент, що крутить, 425 Нм. Двомоторні версії додають на передню вісь електромотор потужністю 123 кВт, який забезпечує ще 238 Нм моменту, що крутить. Автомобіль поставляється з акумуляторними блоками ємністю 77 або 100 кВт/год, обидва з яких постачаються компанією CATL. У випадку батареї ємністю 77 кВт/год використовується літій-залізо-фосфатна батарея Shenxing, а у випадку з батареєю ємністю 100 кВт/год – трійкова літієва батарея.
Згідно з припущеннями, універсальна версія ES може бути представлена як у вигляді EV зі збільшеним запасом ходу, так і повністю електричного автомобіля. Вона побудована на висококласній електричній платформі E0X, що також використовується для позашляховика ET. З моменту свого запуску в травні, ET був представлений не тільки повністю електричному вигляді, але і у вигляді EREV.