
Porsche зберігає титул «Turbo» для електромобілів попри відсутність турбонаддува
— 21.08.2024 / 20:51Компанія Porsche вирішила зберегти традиційний значок «Turbo» для своїх електричних моделей, незважаючи на те, що ці автомобілі не використовують турбонаддув. Відомий німецький виробник спортивних автомобілів підтвердив, що ця назва буде використовуватися не тільки для існуючих моделей, таких як Taycan, але й для майбутніх електромобілів, включаючи новий електричний Macan.
Майк Вінкоттер, речник Porsche, пояснив, що назва «Turbo» для компанії стала синонімом високопродуктивних моделей. «Ця назва існує вже 50 років і асоціюється з високими стандартами продуктивності», – зазначив Вінкоттер. Він також додав, що «Turbo» на задній частині автомобіля миттєво вказує на його потужність і позиціонування в асортименті Porsche.
Назва «Turbo» вперше з’явилася у 1975 році на спортивному автомобілі Porsche 911, коли бренд вперше застосував турбонаддув для підвищення потужності та крутного моменту своїх двигунів внутрішнього згоряння. З того часу цей титул став символом найпотужніших і найпродуктивніших варіантів моделей Porsche, включаючи седан Panamera, позашляховики Cayenne та Macan.
Сьогодні, хоча турбонаддув став звичайним у модельному ряді Porsche, бренд продовжує використовувати назву «Turbo» для підкреслення високих показників своїх моделей. Наприклад, поточна модель 911 Turbo S має потужність 478 кВт і 800 Нм крутного моменту завдяки 3,8-літровому шестициліндровому двигуну з подвійним турбонаддувом.
Натомість електричний Taycan Turbo GT забезпечує вражаючі 815 кВт і 1340 Нм, розганяючись до 100 км/год за 2,2 секунди, що робить його найшвидшим автомобілем в Австралії. Майбутній електричний середньорозмірний позашляховик Macan також отримає версію Turbo, яка буде мати потужність 470 кВт і 1130 Нм.
Porsche не планує відмовлятися від цього титулу і вважає його важливим для підтримки своєї репутації у сфері високопродуктивних автомобілів.