Ford представив новий глобальний кросовер
— 16.06.2025Ford представив оновлений кросовер Territory для Бразилії з новим дизайном і готовністю вийти на світові ринки.
Європейські автопроизводители стоять перед серйозними фінансовими викликами через жорсткі екологічні норми Європейського Союзу. Вони змушені зменшувати викиди CO2, або платити значні штрафи. Для кожного грама перевищення встановленого порогу викидів в автопарку європейські автовиробники сплачують 95 євро за кожен проданий автомобіль.
Ці штрафи можуть швидко зростати, досягаючи сотень мільйонів євро, якщо компанії не зможуть компенсувати продажі традиційних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВС) шляхом збільшення продажів гібридів та електромобілів. Як результат, у Європі спостерігається збільшення популярності трьохциліндрових двигунів і менших електрифікованих агрегатів, оскільки ці зміни мають значний глобальний вплив.
До 2025 року середній показник викидів CO2 для автопарку повинен знизитися до 93,6 г/км, що на 19% менше, ніж нинішні норми. Дослідження аналітичної компанії Dataforce вказує на тривожні перспективи для багатьох автовиробників, зокрема, лише Tesla і Geely наразі відповідають цільовим показникам викидів.
Кожен автовиробник має індивідуальні цілі на основі середньої маси свого автопарку. Ті, хто продає більше позашляховиків, мають вищі цілі, ніж компанії, що спеціалізуються на менших автомобілях. У 2020 році виробники автомобілів вже заплатили близько 510 мільйонів євро за невиконання вимог щодо викидів CO2.
Автовиробники зараз перебувають на роздоріжжі: продовжувати інвестувати в ДВС або робити ставку на електромобілі. Хоча електромобілі мають великий потенціал, субсидії від урядів Європи або зменшилися, або зовсім зникли, що знижує попит серед споживачів. В першій половині 2024 року частка електромобілів на європейському ринку становила лише 12,5%, що трохи нижче ніж у попередньому році, а гібриди, що підключаються до мережі, також втратили частку ринку.
На тлі цього дизельні автомобілі, хоч і зменшили свою частку на ринку до 12,9%, все ще перевершують електромобілі за популярністю. Водночас, продажі автомобілів на бензині залишаються домінуючими в Європі.
У майбутньому Європейський Союз планує ще більше посилити обмеження на викиди: до 2030 року цільовий показник знизиться до 49,5 г/км. Автовиробники мають обрати стратегію, що дозволить їм відповідати цим суворим вимогам, оскільки бездіяльність може призвести до ще більших штрафів. ЄС також планує заборонити продаж нових автомобілів з викидами з 2035 року, хоча синтетичне паливо може надати можливість для продовження використання ДВС.