
Renault рекламує новий хетч у США… Але він недоступний для місцевих покупців
— 23.08.2024 / 9:58Французький автовиробник Renault, який припинив продажі в США ще у 1987 році, нещодавно привернув увагу американців рекламною кампанією для свого електричного міського автомобіля Renault 5 E-Tech. Незважаючи на те, що компанія офіційно не веде бізнес у США, величезні рекламні щити зображують оновлену модель Renault 5 у модному районі Вільямсбург у Брукліні, Нью-Йорк.
Як повідомляє французьке видання L’Auto-Journal, ця кампанія націлена на європейських туристів, які відвідують Америку. Рекламні оголошення, що з’явилися в Брукліні, підкреслюють повернення Renault 5, який був популярний в США з 1976 по 1983 рік. На рекламних щитах зображено напис: «Le Car Is Back», що відсилає до колишньої моделі, але з приміткою: «Але не для вас, Désolé (вибачте)». Це додає іронічний відтінок до кампанії, оскільки новий Renault 5 E-Tech не буде доступний для продажу в США.
Нижня частина реклами містить QR-код, який веде на англомовну цільову сторінку для Renault 5, проте американський ринок у списку країн, де можна придбати автомобіль, відсутній.
Renault планує повернутися на американський ринок з брендом Alpine, а не з основним брендом. Alpine вже анонсувала запуск сімох нових електромобілів до 2030 року і має намір розширити свою присутність на ринках, включаючи США, з 2027 року. Alpine також розробила свою версію Renault 5 під назвою A290, але невідомо, чи ця модель буде доступна в США.
Реклама Renault 5 E-Tech, незважаючи на свою незвичність, можливо, є частиною стратегії з підготовки американських споживачів до повернення бренду з новими електричними моделями.