
Porsche буде продовжувати випускати моделі з двигунами внутрішнього згоряння
— 27.08.2024 / 19:59Porsche оголосила про плани збереження моделей з двигунами внутрішнього згоряння (ICE) поряд із запуском нових електричних версій, зокрема для Cayenne та Panamera. Відомо, що наступне покоління електричного Cayenne з’явиться пізніше цього десятиліття, проте версії з ДВС залишаться в продажу до 2030-х років. Подібна стратегія буде застосована і до Panamera.
Оновлена Panamera третього покоління, яка була представлена на початку року, має довгий життєвий цикл. Майкл Штайнер, керівник відділу досліджень і розробок Porsche, підтвердив, що нова Panamera також буде доступна з двигуном внутрішнього згоряння навіть після запуску електричної версії. За словами Штайнера, аналогічний підхід застосовується і до Cayenne: «Новий Cayenne буде повністю електричним, але ми продовжимо пропонувати версії з ДВС протягом всього його життєвого циклу. Те ж саме планується і для Panamera».
Дата запуску електричної Panamera ще не оголошена, але модель з ДВС залишиться в продажу протягом наступного десятиліття. Що стосується розташування Panamera в лінійці Porsche, генеральний директор Олівер Блум зазначив, що нова модель може бути позиціонована вище Taycan, оскільки обидві моделі займають різні сегменти ринку.
Porsche вже використовує стратегію поєднання ICE та електричних версій для моделей Macan. Однак, кросовер з ДВС припинить виробництво в 2026 році, а його продажі в Європі вже зупинені через нові регуляції. Подібна ситуація стосується і 718 Boxster та 718 Cayman, які також зникнуть з європейського ринку в 2025 році.
Porsche планує, що до 2030 року 80% їхніх продажів будуть складати електричні автомобілі. Невдовзі з’явиться великий трирядний електричний позашляховик. Однак, компанія залишається обережною у переході на електромобілі, зазначаючи, що процес буде поступовим. Штайнер також вірить у роль синтетичних палив, які можуть частково замінити викопне паливо.
З грудня 2022 року Porsche виробляє синтетичне паливо в Чилі, що може подовжити термін служби двигунів внутрішнього згоряння в ЄС, якщо вони працюватимуть на паливі з нейтральним викидом вуглецю. Однак, генеральний директор BMW Олівер Зіпсе висловив сумніви щодо ефективності синтетичного пального, зазначаючи, що це може бути лише тимчасове рішення.
Porsche продовжить інвестиції у розробку двигунів внутрішнього згоряння, зокрема у V-6 і V-8, щоб відповідати новим екологічним стандартам.