
Porsche відмовляється від імітації перемикання передач у електромобілях
— 27.08.2024 / 8:21З ростом популярності електромобілів, навички перемикання передач, які були важливими у бензинових автомобілях, починають втрачати свою значимість. Проте компанія Hyundai пропонує інноваційний підхід до цієї проблеми. Модель Ioniq 5 N оснащена функцією «N e-Shift», яка імітує перемикання восьмиступінчастої трансмісії з подвійним зчепленням, подібно до системи у Veloster N. Водночас, деякі магазини післяпродажного обслуговування вже адаптували електромобілі до механічних коробок передач, намагаючись зберегти відчуття традиційного водіння.
Проте, Porsche не має наміру слідувати цьому тренду. В інтерв’ю австралійському журналу Drive, Ларс Керн, водій розробки Porsche, пояснив, що компанія спостерігає за новинами в автомобільній індустрії, включаючи інновації Hyundai. Однак, Porsche вважає, що імітація перемикання передач лише шкодитиме продуктивності електромобілів.
«Ми завжди розглядаємо, чому нам слід робити щось гірше. Електродвигуни мають кращі характеристики, ніж двигуни внутрішнього згоряння. Тому ми вважаємо, що не варто повернутися до минулого», — зазначив Керн. Ця позиція виглядає особливо суперечливою, враховуючи, що Porsche використовує значок Turbo на моделі Taycan і вже застосувала цей значок для кросовера Macan другого покоління, хоча обидва автомобілі не мають турбонаддуву.
Варто зауважити, що Taycan оснащений двошвидкісною трансмісією, яка забезпечує швидкий старт і підвищену ефективність на високих швидкостях. У новому Macan EV використовується одношвидкісна установка. Керн додав, що Porsche спробувала ідею імітації перемикання передач, але вирішила, що це не відповідає їхньому підходу до електричних автомобілів.
Незважаючи на відмову від імітації перемикання передач, Porsche не припиняє свою стратегію електрифікації. Плани включають заміну моделей Macan, Boxster і Cayman на електричні аналоги, а також повну електрифікацію наступного покоління Cayenne. Однак, зазначену мету забезпечити понад 80% електромобілів у продажу до кінця десятиліття, скориговано відповідно до реальних потреб споживачів і розвитку технологій, оскільки перехід на електричні авто виявився складнішим, ніж очікувалося раніше.