У Ford бачать зміну пріоритетів-ДВЗ уже не в моді
— 16.06.2025Ford заявила, що для сучасних покупців тип двигуна вже не головне — сьогодні важливіші дизайн, технології та безпека.
26 серпня бренд Aito, створений у партнерстві Huawei та Seres, представив нову модель електромобіля M7 Pro. Ця модель відразу ж привернула увагу покупців, отримавши понад 6000 замовлень всього за 48 годин після презентації. M7 Pro пропонується у чотирьох конфігураціях з цінами від 249 800 до 289 800 юанів (приблизно від 35 100 до 40 700 доларів США).
M7 Pro відрізняється від своєї більш просунутої версії, M7 Ultra, тим, що використовує систему допоміжного водіння на основі візуальних датчиків, замість передового блоку Lidar, який є в Ultra. Ця система, версія Qiankun 3.0 ADS від Huawei, забезпечує автопілот для шосе та міських швидкісних доріг, але не підтримує розширені функції міської навігації, доступні в Ultra. M7 Pro оснащений різними датчиками, включаючи радари міліметрової довжини хвилі, камери високої чіткості та ультразвукові сенсори.
За розмірами M7 Pro ідентичний моделі Ultra: довжина 5020 мм, ширина 1945 мм, висота 1760 мм, а колісна база 2820 мм. Він доступний у п’яти- та шестимісному варіантах і зберігає зовнішній дизайн Ultra, за винятком відсутності блоку Lidar. Інтер’єр включає шкіряні сидіння Nappa, 10,25-дюймову РК-панель приладів і 15,6-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи 2K.
Силовий агрегат M7 Pro залишається незмінним порівняно з Ultra. Він використовує 1,5-літровий турбодвигун для збільшення запасу ходу, в поєднанні з літій-залізо-фосфатною батареєю ємністю 38,5 кВт/год. Автомобіль забезпечує повністю електричний запас ходу до 200 км за CLTC і комбінований запас ходу до 1290 км.
Поставки M7 Pro почалися 27 серпня, і Seres планує випустити 3000 одиниць протягом першого тижня та понад 10 000 одиниць протягом першого місяця. Модель M7 Pro швидко здобула популярність завдяки своїм функціям і доступній ціні, що робить її привабливою альтернативою дорожчій версії Ultra.