
Nissan Leaf отримує нове оновлення: Двонаправлений зарядний пристрій від Fermata Energy
— 29.08.2024 / 8:02Попри свою давність і конкуренцію з більш сучасними електромобілями, Nissan Leaf зберігає унікальну перевагу, яку не мають більшість інших авто: здатність повертати енергію в мережу або будівлю. Ця можливість тепер покращується завдяки новому двонаправленому зарядному пристрою від компанії Fermata Energy, спеціально розробленому для Nissan Leaf.
Новий пристрій, який називається Fermata Energy FE-20, замінює свого попередника FE-15, з низкою суттєвих удосконалень. Nissan повідомляє, що FE-20 має на 33% більше потужності, сертифікацію UL 1741-SA, підтримку стандарту IEEE 2030.5 для роботи загального профілю інтелектуального інвертора (CSIP) відповідно до Каліфорнійського правила 21, а також оптимізований дизайн для швидшого та дешевшого виробництва. Крім того, новий зарядний пристрій має нижчу роздрібну вартість, що робить його доступнішим для комерційного застосування.
FE-20 здатний заряджати акумулятор Nissan Leaf потужністю до 20 кВт і віддавати енергію з тією ж потужністю. Це значне покращення порівняно з попередньою моделлю FE-15, яка мала потужність лише 15 кВт.
Завдяки своїй двонаправленій природі, FE-20 може не лише заряджати акумулятор, а й відправляти енергію назад до будівлі або навіть в електромережу (V2G). Ця функція може значно знизити піковий попит на електроенергію, що допоможе заощадити гроші для електричних компаній і, в деяких випадках, частину цих заощаджень повернути власникам Nissan Leaf.
Втім, варто зазначити, що FE-20 розрахований лише на комерційне використання і потребує трифазного живлення, що робить його непридатним для більшості домогосподарств. Крім того, пристрій не призначений для використання в режимі “від автомобіля до дому”.
Nissan підкреслює, що двонаправлені зарядні пристрої суттєво знижують витрати на електроенергію. У ході тестування попередника FE-20, пристрою FE-15, в штаб-квартирі Nissan Americas у Теннессі, вдалося заощадити понад 9450 доларів США на електроенергії протягом чотирьох років, що в середньому становить близько 2000 доларів на рік. З новими вдосконаленнями FE-20 очікується, що економія буде ще більшою.
Nissan Leaf залишається першим повністю двонаправленим електромобілем, випущеним у США з 2013 року. Однак з майбутнім припиненням випуску моделі та використанням портів CHAdeMO, майбутнє цієї технології залишається під питанням. Тим не менш, приклад Leaf демонструє ефективність електромобілів як мобільних систем зберігання енергії.