Ford представив новий глобальний кросовер
— 16.06.2025Ford представив оновлений кросовер Territory для Бразилії з новим дизайном і готовністю вийти на світові ринки.
В епоху, коли автомобілі стають все більше схожими на “смартфони на колесах”, проблеми з програмним забезпеченням стають дедалі більш критичними.
Раніше власник авто міг сам виправити ряд несправностей. Нові автомобілі, переповнені технологіями, не залишають місця для домашніх майстрів. Автовиробники перетворюють транспортні засоби в складні пристрої, які вимагають регулярних оновлень програмного забезпечення, і часом, за що водії змушені платити абонплату.
Цей перехід може призвести до проблем, якщо автовиробник припинить підтримку або закриється. На прикладі шанхайського WM Motor, який оголосив про банкрутство, стає зрозуміло, як швидко може змінитися ситуація. Після банкрутства компанії, власники її автомобілів стикнулися з серйозними проблемами доступу до основних функцій своїх машин, таких як замок дверей та кондиціонер, що керуються через мобільний додаток.
Власники WM Motor в Китаї виявили, що їхні автомагнітоли, що вимагають підключення до Інтернету, більше не працюють, а актуальність інформації про стан заряду батареї та пробіг автомобіля стала неможливою. Після вибачень WM Motor та відновлення серверів деякі проблеми були вирішені, але додаток компанії досі недоступний у китайських магазинах додатків.
Така ситуація підкреслює потенційну проблему для майбутніх поколінь автомобілістів: якщо автовиробник припиняє існування або підтримку, ключові функції автомобіля можуть стати недоступними. І це ставить під сумнів довгострокову життєздатність таких транспортних засобів на відміну від старих моделей, як моя Toyota 4Runner, яку можна було ремонтувати власноруч.
Це ставить під загрозу не тільки доступ до розваг і основних функцій, але й безпеку автомобілів. На тлі краху автомобільних стартапів і потенційного банкрутства великих виробників, історія WM Motor може стати попереджувальним знаком для всього галузі.