
VW Cupra може бути «знищена» митами ЄС, попереджає генеральний директор
— 06.09.2024 / 18:18Уейн Гріффітс, керівник бренду Cupra, застеріг про можливі серйозні наслідки для компанії через нові митні ставки Європейського Союзу на електромобілі, що імпортуються з Китаю. Гріффітс висловив стурбованість, що ці нові правила можуть суттєво вплинути на фінансове становище Cupra і навіть загрожувати існуванню бренду.
Cupra, яка є дочірньою компанією Seat у групі VW, демонструє значний ріст з моменту створення у 2018 році, з понад 246 000 проданими автомобілями минулого року. Хоча більшість моделей виготовляється в Європі, новий електричний позашляховик Tavascan буде вироблятися в Китаї. Тепер він підлягає новому імпортному тарифу в розмірі 21,3% на додаток до вже існуючих 10%, що створює суттєвий фінансовий тиск.
Гріффітс зазначив, що компанія вже зробила значні інвестиції в завод Volkswagen в Аньхой, Китай, для виробництва Tavascan, і перенести виробництво в інше місце наразі неможливо. Підвищення ціни на новий електричний позашляховик також виявляється неприйнятним, а відсутність необхідних продажів може загрожувати виконанню цільових показників щодо скорочення викидів CO2 в ЄС наступного року, що призведе до великих штрафів.
«Це ставить під загрозу все фінансове майбутнє компанії», — заявив Гріффітс на нещодавньому заході в Барселоні. Він підкреслив, що нові мита, які спочатку складали 38,1%, але були знижені до 21,3%, негативно впливають на компанію, яка не є китайським брендом і не має фінансових субсидій.
На відміну від Cupra, Tesla змогла домогтися зниження мит на китайські електромобілі до 9%. Cupra може подати заявку на перегляд митних ставок, але цей процес може затягнутися до дев’яти місяців. Tavascan, спроектований в Іспанії, працює на платформі MEB і має акумулятор ємністю 77 кВт/год, що забезпечує запас ходу до 550 км за циклом WLTP.