
Mercedes-Benz розробляє твердотільні батареї з на 80 відсотків більшим запасом ходу
— 12.09.2024 / 14:24Mercedes-Benz оголосив про успішну співпрацю з компанією Factorial Energy, що триває понад рік, в результаті якої була розроблена новітня твердотільна батарея під назвою Solstice. Ця інноваційна технологія є важливим кроком для Mercedes-Benz на шляху до впровадження твердотільних батарей у своїх автомобілях до 2030 року.
Solstice – це новий тип твердотільної батареї, яка має вражаючу щільність потужності 450 ват-годин на кілограм (Вт-год/кг), що значно перевищує показники традиційних батарей. Для порівняння, сучасні електромобільні та гібридні батареї забезпечують щільність енергії від 90 до 255 Вт-год/кг. Завдяки цьому нововведенню, очікується, що ефективність електромобілів може зрости на 80 відсотків.
Solstice використовує платформу Factorial під назвою «Factorial Electrolyte System Technology» (FEST), що включає літій-металевий анод, електроліт на основі сульфіду та сухий катод. Ця конструкція не тільки знижує ризик загоряння завдяки відсутності летючих рідких електролітів, але й забезпечує кращу температурну стабільність, що зменшує потреби в охолодженні батареї. Крім того, технологія FEST може бути інтегрована в існуючі виробничі потужності, що спрощує її масштабування.
Маркус Шефер, технічний директор Mercedes-Benz, зазначив, що Solstice забезпечує значні покращення в енергетичній щільності та безпеці, що дозволить створювати електромобілі з новими стандартами запасу ходу, вартості та продуктивності.
Компанія Factorial Energy, окрім співпраці з Mercedes-Benz, також отримала фінансову підтримку від Hyundai та Stellantis, що підтверджує значення її інновацій на ринку автомобільної електроніки.