Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Європейський Союз може відстрочити цільові показники викидів CO2 для автовиробників до 2027 року через труднощі в автомобільній промисловості. Як повідомляє Bloomberg, проект пропозиції, з яким ознайомилися журналісти, передбачає відтермінування на два роки цільових показників, що мали набрати чинності у 2025 році.
Нові правила ЄС спрямовані на зменшення викидів CO2 до приблизно 95 грамів на кілометр на транспортний засіб. В іншому випадку автовиробники можуть бути змушені або зменшити виробництво до 2 мільйонів автомобілів, або заплатити штрафи, що можуть досягти 13 мільярдів євро для легкових автомобілів і до 3 мільярдів євро для фургонів. Ці цифри базуються на оцінках Європейської асоціації виробників автомобілів.
Європейська автомобільна промисловість стикається з кризою через зниження попиту на електромобілі і жорстку конкуренцію з боку виробників з третіх країн. Це створює загрозу для багатьох робочих місць у ЄС і негативно впливає на економічну безпеку регіону. Головний виконавчий директор Renault і президент ACEA Лука де Мео вже закликав до деякої гнучкості в майбутніх цілях регулювання викидів.
Автомобільний сектор Європи бореться з дешевою конкуренцією з Китаю, високою вартістю енергії і зниженням споживчого попиту на електромобілі. Це ускладнює досягнення цілей на 2025 рік, які передбачають, що частка електромобілів у нових легкових автомобілях і мікроавтобусах має становити 20-22%. Наразі цей рівень значно нижчий.
Volkswagen, найбільший автовиробник Європи, стикається з найбільшими труднощами у досягненні цих цілей і вже скасував захист робочих місць у Німеччині. У довгостроковій перспективі ЄС планує заборонити продаж нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до 2035 року, і перегляд цих цілей заплановано на 2026 рік.