
Toyota і Mazda об’єднуються для захисту своїх автомобілів від кібератак
— 16.09.2024 / 20:22Японські компанії, включаючи Toyota, Mazda, Hitachi, а також виробників автозапчастин Aisin і Denso, об’єднують зусилля для підвищення безпеки підключених автомобілів від кібератак. В умовах сучасних загроз, таких як хакерські атаки на банки, Національну службу охорони здоров’я та виборчі системи, близько 116 компаній, що входять до Японського центру обміну та аналізу автомобільної інформації (J-Auto-ISAC), мають на меті розробити єдиний стандарт для Переліку матеріалів програмного забезпечення (SBOM).
Зараз кожен автовиробник має свій власний SBOM, але ці переліки варіюються за форматом і вмістом, що може ускладнювати боротьбу з кібератаками. J-Auto-ISAC вважає, що уніфікований набір правил і компонентів для автомобільного програмного забезпечення зможе значно знизити ймовірність вразливості автомобілів до атак. Така стандартизація може також спростити процес дистанційних оновлень і зменшити кількість різних назв для однієї і тієї ж функції, що полегшить споживачам вибір.
Японія не єдина країна, яка вживає таких заходів. В Європі також вводяться обов’язкові стандарти для автономних систем екстреного гальмування та обмежувачів швидкості. J-Auto-ISAC активно співпрацює з Auto-ISAC, північноамериканським аналогом, до складу якого входять 81 компанія, зокрема Ford, Ferrari і Jaguar Land Rover.
Незважаючи на те, що на даний момент не було зафіксовано серйозних кібератак на автомобілі, хакери вже намагалися дистанційно контролювати транспортні засоби. Тому важливо, щоб зусилля по стандартизації SBOM стали важливим кроком до забезпечення безпеки автомобільного програмного забезпечення і запобігання потенційним загрозам у майбутньому.