
Volkswagen і 24M: Спільно проти загорянь в електрокарах
— 04.10.2024 / 13:27У світі електромобілів проблема пожеж в акумуляторах залишається актуальною, попри те, що статистично вони виникають рідше, ніж у автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. При займання батарея може горіти довго і без видимих ознак, що становить певну небезпеку. Однак американський стартап 24M, підтримуваний Volkswagen, презентував нову технологію, яка може суттєво підвищити безпеку акумуляторів.
Сепаратор Impervio розроблений для запобігання займання перезаряджених елементів батареї. У нещодавніх випробуваннях були протестовані два літієво-нікелево-марганцево-кобальт-графітові акумулятори ємністю 10 ампер-годин. Один з них мав стандартний сепаратор, а інший — новий Impervio. Результати експерименту вразили: стандартний акумулятор спалахнув приблизно через 38 хвилин, досягнувши температури 293 градусів за Фаренгейтом, тоді як акумулятор з Impervio залишався стабільним протягом години і не перевищував 86 градусів.
Наокі Ота, президент 24M, підкреслив, що безпека акумуляторів є критично важливою для популяризації електромобілів. Він зазначив, що нещодавні пожежі демонструють потребу в нових рішеннях безпеки, таких як Impervio, які можуть суттєво знизити ризик займання.
Сепаратор Impervio контролює поширення дендритів на рівні електродів, забезпечуючи додатковий рівень безпеки. Це може запобігти перегріву і коротким замиканням, надаючи можливість для подальшої інновації в галузі виробництва акумуляторів.
Стартапи, такі як 24M, не є єдиними, хто працює над підвищенням безпеки акумуляторів. Нещодавно була представлена технологія LG Chem, яка реагує на зміни температури, блокуючи електричний потік у разі перегріву.
Однак, як 24M, так і LG Chem ще потрібно кілька років, щоб їх рішення стали стандартом для електромобілів. Таким чином, майбутнє безпечних акумуляторів поступово стає реальністю.