Foxtron, автомобільний підрозділ технологічного гіганта Foxconn, який відомий виробництвом продуктів Apple, представив модель D — майже серійний концепт повністю електричного мінівена, розробленого у співпраці з дизайнерським агентством Pininfarina.
Модель D, описувана як LMUV (Lifestyle Multipurpose Utility Vehicle), поєднує елементи позашляховиків і MPV, хоча в основному це мінівен. Автомобіль оснащений сучасним світлодіодним освітленням і стильним дизайном, що нагадує нові моделі Skoda. Незважаючи на великі розміри, завдяки S-каналам і повітряним завісам модель має коефіцієнт лобового опору 0,23 cd, що вражає для такого класу.
Довжина автомобіля становить 5195 мм, ширина — 1995 мм, а висота — 1785 мм, що робить його дещо більшим за Toyota Sienna. Усередині передбачені місця для семи осіб у конфігурації 2+2+3, з капітанськими кріслами у другому ряду. Панель приладів обладнана цифровим дисплеєм та великим сенсорним екраном, а також двома екранами для пасажирів на спинках сидінь. Інтеграція зарядних док-станцій у задні підлокітники підкреслює зв’язок бренду з технологіями Apple.
Фелікс Кілбертус, головний креативний директор Pininfarina, зазначив, що модель була розроблена “зсередини назовні”, щоб забезпечити максимальний внутрішній простір без шкоди для аеродинамічного вигляду. Model D має стати “значною еволюцією традиційних позашляховиків”.
Повністю електричний мінівен буде базуватися на новій платформі ZF Chassis Modules, з архітектурою 800 В і літій-залізо-фосфатною батареєю ємністю 100-120 кВт/год, яка забезпечить діапазон до 660 км. Активна підвіска з регулюванням дорожнього просвіту додає технічного вдосконалення.
Очікується, що Model D може вийти у виробництво протягом наступних двох років, хоча, імовірно, носитиме логотип іншого автовиробника. Це вже третій концепт Foxtron, розроблений у співпраці з Pininfarina, після моделей E та B. Наразі єдиною, що потрапила у виробництво, є Model C, доступна в Тайвані як Luxgen n7.