
Chery розробляє твердотільні батареї для електромобілів
— 21.10.2024 / 19:27Твердотільні батареї вважаються новим етапом у розвитку електромобілів, і над їх створенням працюють як стартапи, так і великі виробники автомобілів. Останнім, хто приєднався до цього процесу, став китайський автовиробник Chery, який анонсував плани випустити твердотільні акумулятори у 2026 році.
На глобальній інноваційній конференції минулого тижня Chery підтвердила, що розробка твердотільних батарей просувається успішно. Наразі прототипи мають енергетичну щільність 400 Вт-год/кг, а до 2025 року планується підвищити цей показник до 600 Вт-год/кг. Після цього Chery зможе почати встановлення батарей у свої автомобілі в 2026 році, а масове виробництво заплановано на наступний рік.
Компанія вважає, що її твердотільні акумулятори зможуть забезпечити електромобілям пробіг до 1500 км на одному заряді.
Попри те, що багато компаній працюють над твердотільними батареями, жоден електромобіль ще не надійшов у продаж з такими акумуляторами. Цього року Nio ET7 та IM L6 вийшли з напівтвердотільними батареями.
На конференції Chery також анонсувала нові типи акумуляторів, зокрема квадратні літій-залізо-фосфатні, квадратні потрійні та великі циліндричні потрійні батареї. Вони зможуть забезпечити запас ходу до 400 км всього за 5 хвилин заряджання.
Нові квадратні літій-залізо-фосфатні батареї планується використовувати в електромобілях з запасом ходу 200–600 км, а також у PHEV та EREV з запасом 100–200 км. Квадратні потрійні акумулятори забезпечать запас ходу 600–800 км, тоді як циліндричні елементи розраховані на електромобілі з пробігом 700–1200 км.