Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Гібридні транспортні засоби, що підключаються до електромережі (PHEV), виглядають як ідеальне рішення для переходу від двигунів внутрішнього згоряння до електромобілів. Вони забезпечують більший запас ходу і кращу продуктивність на електротязі, а можливість заряджати батарею від зовнішнього джерела дозволяє водіям рідше використовувати паливний двигун. Проте, попри ці переваги, американці не поспішають їх купувати.
Нові дані J.D. Power, представлені в Automotive News, вказують на те, що власники PHEV менш задоволені своїми автомобілями в порівнянні з користувачами повністю електричних транспортних засобів. Брент Грубер, керуючий директор J.D. Power, зазначає, що попри зусилля зробити PHEV привабливими для споживачів, їхній досвід володіння виявився менш позитивним.
Основною проблемою є обмежений запас ходу на електротязі, який в середньому становить лише 25 миль. У серпні продажі PHEV становили всього 1,9% від загального числа нових автомобілів, в той час як повністю електричні автомобілі (BEV) зайняли 9,4%, а звичайні гібриди — 10,7%.
Ціна також впливає на рішення покупців. Середня вартість нового компактного кросовера PHEV становить 48 700 доларів, що значно перевищує ціни на звичайні кросовери та електромобілі, які коштують 37 700 та 36 900 доларів відповідно.
Крім того, багато споживачів недостатньо обізнані про переваги PHEV, через що часто користуються ними як звичайними гібридами. У США, на відміну від Європи, де понад 7% нових автомобілів є PHEV, американці вважають ці моделі менш привабливими. Багато з них віддають перевагу звичайним гібридам або відразу переходять на повністю електричні автомобілі.