
FCA оштрафувала Volkswagen Finance за несправедливе обслуговування клієнтів
— 22.10.2024 / 21:31Управління з питань фінансової поведінки (FCA) наклало штраф на Volkswagen Finance у розмірі понад 6.25 мільйонів доларів за неналежне ставлення до клієнтів, які опинилися у фінансових труднощах. Регулятор також зобов’язав компанію виплатити 26.25 мільйонів доларів компенсації 110,000 постраждалим водіям.
Під час 13-місячного розслідування FCA з’ясувалося, що Volkswagen Financial Services Ltd (VWFS) не належним чином реагувала на запити клієнтів, які повідомляли про проблеми з погашенням. Між 2017 і 2023 роками, коли багато людей стикалися зі скрутними фінансовими ситуаціями, компанія повертала автомобілі, дотримуючись своїх умов, але без урахування особливостей клієнтів.
Хоча такі дії були дозволені контрактом, FCA вважає, що VW Finance повинна була проявити більше розуміння та підтримки у складних обставинах, особливо в період пандемії COVID-19. Тереза Чемберс, співвиконавчий директор FCA, зазначила, що автомобіль для багатьох є необхідністю, а не розкішшю, і підкреслила, що компанія погіршила ситуацію для своїх клієнтів.
Штраф, накладений на VWFS, становить 6.25 мільйонів доларів, з урахуванням 30-відсоткової знижки за співпрацю з регулятором. Компенсація для постраждалих клієнтів складе близько 250 доларів на особу. FCA також наполягає на додатковому навчанні для співробітників VWFS та змінах у моделі стягнення боргів.
Volkswagen Finance вже зв’язується з постраждалими клієнтами, проте будь-хто з питаннями може звернутися до компанії безпосередньо.