Pontiac T-1000 1987 року — не просто копія Chevette
— 16.06.2025У 1980-х роках Pontiac вирішив запропонувати свій варіант популярного Chevrolet Chevette — саме так і з’явився T-1000.
У вересні 2023 року поставки китайських електромобілів до Європи досягли майже рекордних обсягів, незважаючи на наміри Європейського Союзу ввести нові високі мита на імпорт з Китаю. За даними місцевої митниці, в минулому місяці було відправлено 60 517 електромобілів, що на 61% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Це стало другим найвищим показником в історії, поступаючись лише жовтню 2023 року.
Зростання експорту відбулося на фоні очікуваного введення нових тарифів, які мають набути чинності до кінця місяця. 4 жовтня країни-члени ЄС проголосували за нові мита, незважаючи на опозицію з боку п’яти держав, які висловили побоювання щодо можливих наслідків для бізнесу. Німеччина, як найбільша економіка регіону, виступила проти підвищення тарифів, вказуючи на загрозу торговельної війни з Китаєм.
На сьогоднішній день офіційні особи Китаю та ЄС продовжують переговори з метою досягнення компромісу. Якщо рішення не буде знайдено найближчим часом, нові мита стануть реальністю наприкінці жовтня.
У відповідь на загрози нових тарифів, Китай також підвищив мита на імпортовані європейські бренди з 30,6% до 39%, що викликало занепокоєння серед європейських виробників. Пекін розглядає можливість введення нових мит на свинину та молочні продукти з ЄС, а також на автомобілі з великими двигунами. Ця ситуація демонструє загострення торговельних відносин між Китаєм та Європою в умовах зростаючої конкуренції на ринку електромобілів.