Китайський автовиробник Roewe, що належить SAIC, досяг значного успіху, встановивши рекорд Книги рекордів Гіннеса за найдовшу дистанцію, яку подолав гібридний автомобіль PHEV без підзарядки. Модель Roewe D7 DMH пройшла вражаючі 2208 км (1372 милі) за чотири дні, проїхавши маршрут, що охоплював міста Ланьчжоу, Чжан’є, Цзюцюань, Турпан і Урумчі.
Досить цікаво, що рекордний маршрут не був простим. Roewe D7 DMH їздив не лише по гладкому асфальту, а й по гравію, бруду, снігу, льоду та мокрому покриттю. Автомобіль подолав перепад висоти до 1600 м (5249 футів) за температури до -8°C (17,6°F). Кадри з подорожі, які були опубліковані на Weibo, демонструють, як електрифікований седан перетинає частини пустелі Гобі та піднімається в гори.
Протягом усієї подорожі кришка паливного баку та зарядний порт залишалися закритими наклейками, а офіційні особи перевірили VIN-код автомобіля, підтвердивши, що це той самий автомобіль, який розпочав і завершив тестування.
Гібридна силова установка Roewe D7 DMH складається з атмосферного 1,5-літрового бензинового двигуна потужністю 110 к.с. (82 кВт) та електромотора потужністю 201 к.с. (150 кВт). Заявлений тепловий ККД двигуна перевищує 43%, що забезпечує високий рівень ефективності.
Офіційні дані вказують на комбінований запас ходу PHEV у 1400 км (870 миль), з можливістю проїзду 125 км (78 миль) лише на електриці. Рекордний пробіг перевищує ці показники на 808 км (547 миль), підкреслюючи, що досвід водія може суттєво вплинути на відстань, яку можна подолати на одному баку пального. Середня витрата пального під час тесту склала 2,49 л/100 км (94,5 миль на галлон).
Тепер залишається лише дочекатися, чи інші виробники оскаржать рекорд Roewe, адже наступний претендент на титул, ймовірно, буде з Китаю.