
Продажі Audi Group знизилися на 10,9% через складні умови ринку та проблеми з постачанням
— 06.11.2024 / 13:38Audi Group, до складу якої входять бренди Audi, Bentley та Lamborghini, переживає складний період на фоні конкурентного ринку, обмеженої доступності запчастин та інших проблем. Протягом перших дев’яти місяців 2024 року продажі автомобілів групи впали на 10,9% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Найбільші втрати поніс бренд Audi. У США продажі скоротилися на 16,8%, до 139 665 одиниць, а в Європі та Китаї зниження склало 9,8% та 8,5% відповідно. Загальний обсяг поставок Audi Group за дев’ять місяців зменшився до 1,25 мільйона автомобілів, що на 153 000 одиниць менше, ніж у 2023 році. Це призвело до зниження доходу групи з 50,4 мільярда євро до 46,3 мільярда євро, а операційний прибуток впав на 55%, до 2,09 мільярда євро.
Важливим фактором, що вплинув на результати, стали витрати на реструктуризацію, зокрема реорганізація заводу Audi в Брюсселі. В результаті цього операційний прибуток групи за третій квартал 2024 року скоротився на 91%, до 106 мільйонів євро.
Попри складні обставини, Lamborghini продовжує показувати позитивні результати. Продажі бренду зросли на 8,6%, а операційний прибуток збільшився на 9,8%. У той час як Bentley переживає важкий період, зафіксувавши падіння продажів на 26,6%.
Відзначимо, що Audi активно працює над оновленням свого модельного ряду, представивши 15 нових моделей у 2024 році, серед яких оновлені A5 та Q5, що мають позитивно вплинути на продажі в наступному році. Окрім того, Audi планує дебют Q5 Sportback та оновленого A7 в найближчі місяці. Компанія також змінює стратегію на китайському ринку, зокрема, укладаючи нові партнерства та плануючи локальне виробництво.