
Porsche 911 GT3 RS 2026 проходить останні тести на Нюрбургрингу
— 13.11.2024 / 21:48Прототип наступного Porsche 911 GT3 RS продовжує проходити гарячі кола на Нюрбургрингу, наближаючись до фінальної стадії розробки. Це може бути останній раз, коли ми бачимо класичну версію цього автомобіля без турбонаддува або гібридної технології, оскільки жорсткіші екологічні норми вже вимагають змін у майбутньому.
Тестовий автомобіль, який спостерігали в серпні, майже не відрізняється від цього прототипу, і, ймовірно, це той самий автомобіль, що проходить підготовку до серійного виробництва. Відтоді Porsche представила оновлену версію 992.2 GT3, і це дає нам краще уявлення про те, чого очікувати від майбутнього RS, реліз якого планується на початок 2025 року.
Очікується, що новий GT3 RS залишиться з атмосферним 4,0-літровим шестициліндровим двигуном, що характерно для попередників, попри спекуляції щодо можливого введення гібридної потужності. Однак, як і в випадку з оновленим GT3, потужність RS, ймовірно, залишиться на рівні 518 к.с. (525 к.с.), хоча крутний момент може бути знижений на 15 фунт-футів (20 Нм).
Цікаво, що завдяки коротшій головній передачі новий RS може досягати таких же показників прискорення з 0 до 60 миль/год (97 км/год) за 3,0 секунди, як і модель 2025 року, незважаючи на деяке зниження максимальних швидкостей.
Зміни в дизайні будуть мінімальними: йдеться про оновлені світлотехніку та бампери, а також можливе вдосконалення аеродинаміки для досягнення більшого притискного зусилля. Однак на відміну від GT3, RS не отримає варіанти заднього сидіння, а панель приладів буде повністю цифровою.
Цей автомобіль, ймовірно, стане останнім в історії 911 без турбонаддува або гібридної установки, оскільки після 2026 року Porsche буде змушена впровадити нові технології для відповідності суворішим вимогам щодо викидів.