Ford представив новий глобальний кросовер
— 16.06.2025Ford представив оновлений кросовер Territory для Бразилії з новим дизайном і готовністю вийти на світові ринки.
Мрія іспанського бренду Cupra, що належить Volkswagen, про вихід на американський ринок наближається, оскільки компанія розпочала переговори з дилерською групою Penske. Хоча конкретних угод поки не укладено, факт того, що сторони вже ведуть переговори, свідчить про те, що процес наближається до стадії реальних домовленостей.
Автовиробник не назвав конкретних термінів для дебюту на американському ринку, але раніше заявляв про намір вийти до кінця цього десятиліття. Планується, що Cupra розпочне свою присутність у США з кількох ключових штатів, де вже працюють дилери Penske, які мають тісні зв’язки з Volkswagen Group. Це важливий крок для Cupra, адже більшість американських водіїв поки що не знайомі з брендом.
«Ми прагнемо стати справжнім глобальним брендом, і вихід на ринок США є важливою віхою на нашому шляху», — зазначив генеральний директор Cupra, Уейн Гріффітс. «Для нашого успіху необхідна потужна стратегія дистрибуції та роздрібної торгівлі».
Cupra планує представити на ринку США моделі з різними силовими агрегатами, включаючи автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, гібридні та електричні версії. Однак американці отримають дещо старіші моделі, ніж ті, що продаються в Європі та Австралії.
У березні цього року Гріффітс повідомив, що Cupra розпочне свій шлях в Америці з електричної версії кросовера Formentor, а також більшого електричного позашляховика, який буде вироблятися на заводах Volkswagen у Північній Америці, зокрема в Мексиці.
Попри акцент на електричні моделі, компанія тепер говорить і про двигуни внутрішнього згоряння, адже американський ринок поки що не готовий повністю прийняти акумуляторні автомобілі. Однак виробництво в Мексиці може стати проблематичним після обрання Дональда Трампа, який обіцяв введення високих мит на авто, виготовлені в цій країні.