
Porsche продовжує інвестувати в бензинові двигуни, незважаючи на електрифікацію
— 28.11.2024 / 16:54Porsche змінив курс у своїй стратегії електрифікації, визнавши, що попит на бензинові автомобілі залишається високим. За словами фінансового директора компанії Лутца Мешке, продажі повністю електричних моделей, таких як Taycan, значно знизились на 50% у всьому світі до третього кварталу 2024 року. Це спонукало Porsche адаптувати свою стратегію, зокрема продовжити інвестиції в двигуни внутрішнього згоряння для моделей, як Cayenne і Panamera.
Мешке зазначив, що компанія має намір підтримувати виробництво бензинових двигунів ще кілька років, зокрема для позашляховика Cayenne, де V8 залишиться актуальним до 2030-х років. Крім того, Porsche розглядає можливість створення гібридних або навіть бензинових версій майбутніх електричних моделей, які спочатку планувались лише як електричні. Це дозволить зберегти гнучкість у продуктовому циклі і задовольнити запити різних сегментів ринку.
Одним з потенційних кандидатів для такої зміни є майбутній люксовий позашляховик Porsche «K1», який має бути представлений в середині десятиліття. Хоча цей автомобіль наразі розробляється лише як електричний, з огляду на нову стратегію, можливість додавання бензинового двигуна не виключена.
Також Porsche розглядає майбутнє спортивних автомобілів 718 Boxster і Cayman. Хоча ці моделі планується замінити на електричні версії до 2025 року, компанія не відкидає можливість збереження бензинових двигунів для наступних поколінь, враховуючи невеликий розмір ринку спортивних автомобілів.
Натомість, модель Macan перейде виключно на електричну трансмісію, а новий гібридний 911 GTS стане одним з кроків у процесі електрифікації марки.
Схожі новини
Категорії
Ford представив новий глобальний кросовер
— 16.06.2025Ford представив оновлений кросовер Territory для Бразилії з новим дизайном і готовністю вийти на світові ринки.
-
Криза доступних авто в Європі: потрібні нові правила
— 16.06.2025Європейські автогіганти Renault і Stellantis закликають створити нову категорію доступних міських електромобілів, щоб врятувати сегмент малолітражок.
-
Ford-ДВЗ уже не в моді
— 16.06.2025Ford заявила, що для сучасних покупців тип двигуна вже не головне — сьогодні важливіші дизайн, технології та безпека.
Позначки
Статті
-
Криза доступних авто в Європі: потрібні нові правила
— 16.06.2025Європейські автогіганти Renault і Stellantis закликають створити нову категорію доступних міських електромобілів, щоб врятувати сегмент малолітражок.
-
Електрична дуель: Taycan vs Emeya
— 16.06.2025Lotus Emeya 900 кидає виклик Porsche Taycan Turbo GT у битві електроседанів. Хто кращий — британський новачок чи німецький фаворит?
-
Зміни у Renault: де Мео покидає пост СЕО
— 16.06.2025Лука де Мео йде з посади гендиректора Renault після п’яти років. Його замінять, а він очолить люксовий бренд Kering.
-
Альянс Alfa Romeo і Maserati для розробки нових авто
— 13.06.2025Alfa Romeo та Maserati об’єднують зусилля для спільної розробки нових автомобілів. Це допоможе знизити витрати та покращити позиції обох італійських брендів.
-
Електромобілі для всіх: GM робить ставку на доступність
— 11.06.2025Компанія General Motors оголосила про виробництво нового доступного електромобіля у штаті Канзас. Вже до кінця року на заводі у Фейрфаксі розпочнеться підготовка до випуску оновленого Chevrolet Bolt EV .
-
Toyota: гібриди екологічніші за електрокари
— 09.06.2025Toyota заявляє, що 9 мільйонів електромобілів забруднюють довкілля так само як 27 мільйонів гібридів. Компанія закликає не поспішати з повним переходом на електрокари.
Про проєкт
На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.
Для звернень
Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]
З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]
Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net