Lexus LX стає мобільною студією краси(фото)
— 18.09.2025Новий концепт Glam LX перетворює флагманський позашляховик на пересувну студію моди та розкоші.
Попри зростаючий інтерес до електромобілів по всьому світу, на шляху їх масового впровадження стоять серйозні перешкоди. Європа, яка традиційно була лідером у стимулюванні продажів електричних транспортних засобів, в 2025 році перегляне свої програми субсидій. Це може уповільнити зростання на одному з найважливіших ринків електрифікації.
Франція є однією з країн, де планується значне скорочення підтримки. У рамках національного бюджету на 2025 рік уряд зменшить бюджет програми субсидування електромобілів з 1,5 мільярда євро до 1 мільярда. Поточні субсидії для покупців варіюються від 4000 до 7000 євро для автомобілів вартістю до 47 500 євро, але в 2025 році ці суми знизяться до 2000 та 4000 євро відповідно. Крім того, уряд скоротить фінансування програми лізингу електромобілів для домогосподарств з низьким доходом з 650 до 300 мільйонів євро в 2025 році.
Іспанія також переглядає свою програму стимулювання електромобілів, бюджет якої складав 1,55 мільярда євро. В майбутньому покупці отримуватимуть прямі виплати без затримок, але деталі щодо обсягу програми ще не розкриті.
Німеччина, найбільший ринок для електричних автомобілів в Європі, вже зазнала суттєвого падіння продажів після скорочення субсидій у грудні 2023 року. В серпні 2024 року продажі електромобілів знизилися на 69% порівняно з попереднім роком.
Незважаючи на зниження цін на акумулятори, електричні авто залишаються значно дорожчими за бензинові аналоги, що робить субсидії і податкові пільги важливими для стимулювання їх популярності. Зменшення державної підтримки може ускладнити адаптацію до електричних технологій у Європі.