Автомобільний гігант Nissan стикається з серйозними фінансовими проблемами і змушений вжити кардинальних заходів для виживання. У жовтні компанія оголосила про звільнення 9 000 працівників, скорочення виробництва та можливі затримки випуску нових моделей. Генеральний директор Макото Учіда навіть погодився знизити свою зарплату на 50%, проте подальша доля компанії залишається під загрозою, і його особисте майбутнє може залежати від здатності повернути Nissan до успіху.
Незважаючи на вжиті заходи, джерела в Nissan заявляють, що компанії залишилося всього 12-14 місяців для відновлення. Для цього потрібно скоротити витрати, підтримати стабільне виробництво та випускати продукцію, яка відповідатиме попиту. Учіда знаходиться під значним тиском, і найближчі місяці можуть визначити його подальше керівництво компанією.
Nissan активно шукає фінансового партнера для підтримки свого бізнесу, і ймовірно, співпраця з Honda може стати ключовою для подолання кризи. Тим часом акціонери-активісти збільшують свої частки в компанії, сподіваючись на можливе відновлення. Проте нова адміністрація президента США, Дональда Трампа, може ускладнити ситуацію, запровадивши мита на товари з Мексики та Канади, що зашкодить планам Nissan щодо збільшення продажів у США.
Окрім того, Nissan змушений переглянути свою стратегію у сфері гібридних автомобілів. Незважаючи на лідерство у сегменті електромобілів, компанія відставала від попиту на гібриди, який зріс у Північній Америці. Nissan вже розпочав коригування стратегії, плануючи випустити гібридну модель e-Power у США до 2026 року, але проблеми з електрифікацією можуть призвести до затримок.
Чи зможе Nissan подолати труднощі і повернутись до зростання, чи його майбутнє залишиться під питанням, поки що невідомо.