Американські покупці автомобілів, схоже, відчувають терміновість через можливе введення мит під час другої адміністрації Трампа та підвищення цін. Це спонукало до значного зростання продажів у листопаді, що відзначилося в різних брендів, зокрема Subaru. Компанія оголосила про рекордний листопад, збільшивши продажі на 8,2% порівняно з минулим роком, до 57 690 автомобілів. Це 28-й місяць поспіль зростання для бренду, а з початку року Subaru поставила 605 854 автомобілі в США, що на 5,5% більше, ніж за той самий період у 2023 році.
Моделі Subaru Crosstrek і Outback показали найкращі результати, зростання продажів яких склало 13% і 14,5% відповідно. Crosstrek, зокрема, став найбільш продаваною моделлю бренду з 164 723 одиницями, що на 14,9% більше, ніж у минулому році. Однак не всі моделі Subaru демонструють позитивну динаміку. Продажі Forester знизилися на 1,6% у листопаді, хоча в цілому вони зросли на 15,7% з початку року.
Інші моделі, такі як Ascent і Impreza, також продемонстрували приріст у листопаді, але Legacy, який скоро припинять виробляти, впав на 12,3%. Моделі BRZ і WRX, незважаючи на значне зростання в листопаді, все ж показали негативні результати за весь рік, зі зниженням на 23,2% і 27,9% відповідно.
Більш перспективним напрямком для Subaru є електричний кросовер Solterra, що був розроблений у співпраці з Toyota. У листопаді продажі Solterra зросли на 13% до 1067 одиниць, а з початку року — на 42,5%. Хоча це поки не великі цифри, Solterra має потенціал для подальшого зростання в майбутньому.