Ford представив новий глобальний кросовер
— 16.06.2025Ford представив оновлений кросовер Territory для Бразилії з новим дизайном і готовністю вийти на світові ринки.
Нові автомобілі повинні забезпечувати набагато вищий рівень безпеки, порівняно з попередніми моделями, завдяки сучасним технологіям. Однак не всі транспортні засоби відповідають цим вимогам. Одним з прикладів є китайський електромобіль Neta V, який, попри свою доступність і привабливий вигляд, виявився одним із найбільш небезпечних нових автомобілів на ринку.
Neta V – це передньоприводний субкомпактний кросовер, який продається в Китаї, Малайзії, Брунеї, Індонезії та Таїланді. Автомобіль має теоретичний запас ходу до 249 миль та основні зручності. Однак, незважаючи на ці переваги, під час краш-тестів, проведених Програмою оцінки нових автомобілів для країн Південно-Східної Азії (ASEAN NCAP), Neta V отримав шокуючу оцінку – нуль зірок із п’яти.
Ця оцінка була присуджена через слабкий захист пасажирів під час фронтального краш-тесту. За даними ASEAN NCAP, манекен водія отримав «поганий захист голови, шиї, грудей і гомілки», а структура кузова автомобіля була визнана «слабкою», що ставить під загрозу безпеку в разі аварії. Окрім цього, електромобіль не обладнаний передовими системами допомоги водієві, такими як натягувачі ременів безпеки чи обмежувачі навантаження на ремені.
Варто зазначити, що Neta V отримав лише кілька балів за системи захисту пасажирів та відсутність серйозних удосконалень у безпекових технологіях. Загальна кількість балів склала лише 28,55 з 100 можливих. Ці результати ставлять під питання безпеку цього автомобіля, що може вплинути на його популярність серед покупців.