У 2019 році BMW представила концепт Vision M Next, який мав стати наступником i8 та започаткувати нову еру електрифікованих спортивних автомобілів для бренду BMW M. Однак концепт так і не потрапив до серійного виробництва, хоча, за словами історика BMW Стіва Саксті, він був «готовий на 95 відсотків».
У недавньому інтерв’ю Саксті розповів, що концепт, який в компанії отримав внутрішнє позначення i16, був майже повністю розроблений, і його дизайн був дуже близьким до серійної версії автомобіля. Автомобіль мав бути оснащений плагін-гібридною силовою установкою на основі чотирициліндрового двигуна, потужністю понад 600 кінських сил. З таким агрегатом автомобіль розганявся до 100 км/год за 3 секунди, а максимальна швидкість досягала 300 км/год. Крім того, він міг би проїхати до 100 км на одному заряді.
Використовуючи цей концепт, BMW планувала випустити нову модель на ринок до 2022 року. Однак через пандемію COVID-19 компанія вирішила переключити свої зусилля на інший проект — BMW XM, який вийшов як гібридний позашляховик. Проте, незважаючи на великі очікування, XM не отримав належного визнання, а продажі цього автомобіля знизилися на 30% цього року.
Зараз у BMW не виключають можливість створення наступника культового M1, хоча на даний момент фокус компанії залишається на нових проектах. Саксті зазначив, що щодня у BMW розробляють нові ідеї, подібні до концепту Vision M Next.