Листопад виявився складним місяцем для європейського автомобільного ринку. Продажі нових автомобілів в Європейському Союзі знизилися на 1,9%, досягнувши 1,06 мільйона одиниць. Однією з головних причин падіння стали значні скорочення продажів у Франції та Італії – на 12,7% і 10,8% відповідно. У Німеччині продажі майже не змінилися, збільшившись лише на 0,5%. Єдиним ринком, де зафіксовано зростання, стала Іспанія, де продажі автомобілів підвищилися на 6,4%.
Найбільше зростання зафіксували традиційні гібриди, на які припадає 33,2% всіх нових продажів, що на 18,5% більше, ніж у листопаді минулого року. Водночас, частка бензинових автомобілів знизилася до 30,6% з 32,5% у 2023 році, а продажі таких моделей впали на 7,8%. Найбільше падіння спостерігалося у Франції – на 31,5%, а також в Італії, Німеччині та Іспанії.
Попри очікування зростання популярності електромобілів у 2024 році, листопад не став успішним для цієї категорії. Продажі BEV (повністю електричних автомобілів) впали на 9,5%, досягнувши 130 757 одиниць, що в основному пояснюється зниженням попиту в Німеччині та Франції. Їхня частка на ринку зменшилася з 16,3% до 15%.
Дизельні автомобілі також зазнали значного падіння, знизившись на 15,3%, а плагін-гібриди втратили 8,8% своїх продажів. Серед виробників, які демонструють зростання, можна виділити Toyota, чий продаж зріс на 12,4%, а також VW і Renault, чий ріст склав 2,2% та 1,9% відповідно. Натомість такі бренди, як Stellantis, Hyundai, Ford, Mazda та Jaguar, зафіксували значне зниження продажів.