Китайський автовиробник Nio офіційно запустив довгоочікуваний бренд Firefly, орієнтуючись на бюджетний сегмент ринку електромобілів. Перша модель бренду — компактний електричний хетчбек, який буде доступний на глобальних ринках, включаючи Європу, Латинську Америку та Південно-Східну Азію. Firefly буде позиціонуватися нижче за своїх братів по бренду, таких як Nio та Onvo, за розміром, характеристиками та ціною.
Задум бренду — зробити «маленькі електричні автомобілі високого класу доступними для широкої аудиторії». Міський хетчбек, просто названий Firefly, отримав дизайн від Кріс Томассона, колишнього дизайнера BMW і Ford. Зовнішність моделі нагадує зняту з виробництва Honda e, з подібною теплицею і чорним дахом, а також трикомпонентними круглими світлодіодними фарами, що є фірмовою рисою Firefly.
Хетчбек оснащений містким багажником, який може досягати 1250 літрів, якщо скласти задні сидіння. Крім того, електромобіль має 92-літровий резервуар для багажу з багатошаровим накопичувачем. Firefly також відзначається мінімалістичним інтер’єром з сенсорним екраном та цифровою панеллю приладів.
Модель обіцяє комфортне водіння завдяки радіусу повороту всього 9,4 м і функції автоматичного паркування. Firefly створений з акцентом на безпеку — він оснащений дев’ятьма подушками безпеки та використанням високоміцної сталі і алюмінію в кузові.
Модель уже доступна для попереднього замовлення в Китаї за ¥148 800 (близько $20 400), а офіційний запуск відбудеться в квітні 2025 року. В Європі Firefly з’явиться в першій половині 2025 року, де ціна, ймовірно, буде вищою. Nio має намір розширити продажі Firefly до 25 країн до кінця 2025 року.