General Motors представила новий патент, який обіцяє значні удосконалення в технології акумуляторних батарей для електричних автомобілів. Замість традиційного дизайну у вигляді “желейного рулету”, що вже більше 150 років використовується для пакування елементів батареї, компанія пропонує нову геометрію у формі “перевернутого U”, що має підвищити продуктивність та ефективність акумуляторів.
Традиційна конструкція акумулятора типу Jellyroll передбачає, що анод і катод згорнуті разом у спіраль, схожу на швейцарський рулет. Такий дизайн, розроблений ще в середині XIX століття французьким фізиком Гастоном Плантом, застосовується й донині. Однак General Motors вважає, що новий підхід з упаковкою призматичних елементів у форму, схожу на “тако”, дозволить досягти кращих теплових характеристик та продуктивності.
Використання нової геометрії покращує теплове розсіювання в акумуляторі, що, у свою чергу, сприяє підвищенню довговічності та швидкості заряджання, а також знижує ризик перегріву. Така технологія також має потенціал для зменшення розміру клітин і наближення їх до енергетичної щільності, характерної для сучасних циліндричних елементів.
Незважаючи на те, що патент ще не гарантує, що ця технологія буде реалізована на виробництві, вона є частиною стратегії GM щодо вдосконалення акумуляторних систем для електричних автомобілів. Компанія активно працює над створенням доступніших та ефективніших батарей, щоб конкурувати з іноземними виробниками, що пропонують дешевші електромобілі. Цей патент є черговим кроком до досягнення цієї мети, якщо технологія пройде етапи виробництва та комерціалізації.