
Випробування часом — як Chrysler переживає кризу
— 07.01.2025 / 12:26В умовах автомобільної індустрії, де багато брендів зникають, але деякі продовжують жити далі, навіть після втрати свого первинного призначення, Chrysler виступає як символ такої живучості. Їхня найновіша пропозиція, Voyager 2025 року, не є новинкою, а лише переосмисленням моделі Pacifica, яка давно потребувала оновлення, та коштує 39 995 доларів.
Продажі в США знизилися на 7% до 124 683 одиниць у минулому році, що становить падіння на 80% за останні два десятиліття від майже 600 000 автомобілів у 2005 році. Навіть легендарний 300 модель залишився лише у невеликій кількості на складах, що свідчить про глибоку кризу бренду.
На тлі цього, генеральний директор Chrysler Кріс Фойелл запевняє, що бренд має “світле майбутнє”, з огляду на значні інвестиції та новітні розробки. Особливо великі сподівання покладаються на концепт Halcyon, деякі елементи дизайну якого будуть адаптовані для серійного виробництва. За словами Фойелл, компанія очікує впровадити в масове виробництво “справжньої індустріалізованої” версії цього концепту, яка буде доступною за невідомою поки що ціною.
Оновлення моделі Pacifica, заплановане на наступний рік, включатиме в себе гібридну силову установку, а також запуск повністю електричної версії Pacifica EV. Що стосується планів Chrysler до кінця десятиліття, то передбачається, що газові двигуни залишаться в продажу. Крім того, на 2026 рік заплановано запуск великого кросовера, який буде доступний у гібридній та електричній версіях, що, як зазначають дилери, заповнить значну нішу, залишену після виведення з виробництва моделі Aspen.