
Mercedes-Benz анонсує розмовну навігацію на базі штучного інтелекту
— 13.01.2025 / 19:51Mercedes-Benz оголосив про запуск нової функції штучного інтелекту, яка дозволить водіям спілкуватися з автомобілем на природній мові. Вона буде використовувати «Automotive AI Agent» від Google Cloud та чат-бота Gemini, що дозволяє власникам задавати питання про місця, такі як ресторани чи зарядні станції, і отримувати детальні відповіді.
Нова система, яка буде інтегрована в майбутні моделі Mercedes, дозволяє користувачам звертатися до віртуального помічника з запитами, як от: «Знайди мені найкращий ресторан у Вегасі». Завдяки вдосконаленим можливостям штучного інтелекту, помічник тепер здатен реагувати на складніші запити, такі як «Де я можу поїсти смачні хлібні палички?» Програма також зможе порекомендувати місця для зарядки автомобіля поблизу ресторанів.
Розмовна навігація стає важливою частиною оновленого інформаційно-розважального пакету Mercedes. Під час демонстрації генеральний директор компанії Ола Келленіус звернувся до помічника: «Привіт, Мерседес, я трохи голодний. Які є варіанти для вечері?» на що система запропонувала ресторан SW Steakhouse з вишуканими стейками. Потім, змінивши запит, Келленіус попросив знайти італійську кухню з можливістю зарядки автомобіля, і система швидко запропонувала ресторан Carbone з електрозарядною станцією поблизу.
Ця функція дебютує в новому Mercedes CLA, який стане першим автомобілем, оснащеним новою електричною платформою і програмним забезпеченням MB.OS 1.0. Оновлення буде доступне для мільйонів існуючих автомобілів бренду через бездротове оновлення програмного забезпечення. Власники Mercedes також можуть очікувати можливість продовження діалогів з помічником, зберігаючи контекст розмови.
Нова система дозволить користувачам інтуїтивно взаємодіяти з автомобілем і зробить процес поїздок більш зручним, зокрема, завдяки автоматизованому пошуку зарядних станцій на шляху.