
General Motors заборонено на п’ять років продавати дані про геолокацію та поведінку водіїв
— 17.01.2025 / 21:48General Motors (GM) було накладено п’ятирічну заборону на надання даних про геолокацію та поведінку водіїв клієнтів агентствам, що повідомляють про споживачів. Це рішення стало результатом розслідування Федеральної торгової комісії (FTC), яка виявила, що GM та її підрозділ OnStar збирали та продавали конфіденційну інформацію з мільйонів автомобілів. Ці дані могли використовуватися для формування страхових ставок, що викликало занепокоєння щодо конфіденційності споживачів.
FTC звинуватила GM у використанні оманливих методів для реєстрації клієнтів у своїх підключених сервісах, таких як OnStar Smart Driver. Компанія не розкривала, що збирає точні дані про геолокацію та поведінку водіїв і продавала їх третім сторонам без явної згоди споживачів. У деяких випадках OnStar нібито збирала дані про місцезнаходження кожні три секунди.
Попри заборону, GM зможе продовжувати продавати інформацію про різке гальмування, перевищення швидкості та інші поведінкові дані агентствам, які використовують цю інформацію для складання кредитних звітів, що впливає на страхові тарифи.
Згідно з новим наказом, GM і OnStar повинні отримати чітку згоду клієнтів на збір даних, а також надати можливість вимикати збір даних про геолокацію і водійську поведінку, за винятком випадків, коли це необхідно для надання допомоги екстреними службами.
Це рішення FTC є частиною більш широкої тенденції боротьби з неконтрольованим збором та продажем персональних даних, яку також підтримують інші юридичні органи, зокрема в Техасі.