У 2024 році продажі електричних та плагін-гібридних автомобілів у Європейському Союзі зазнали зниження, згідно з новими даними Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA). Продажі чистих електричних транспортних засобів знизились на 5,9%, а PHEV (плагін-гібриди) впали на 6,8%. Проте загальні продажі автомобілів у ЄС все ж зросли на 0,8% в порівнянні з попереднім роком.
Натомість гібридні автомобілі без розетки, які мають електричний привід, продемонстрували значне зростання на 20,9%, ставши одними з найпопулярніших на ринку. Вони займають друге місце за ринковою часткою серед типів трансмісій, поступаючись лише бензиновим автомобілям. За даними ACEA, частка гібридних автомобілів склала 30,9%, що наближається до 33,3% частки бензинових машин. Продажі бензинових автомобілів знизились на 4,8%, що відкриває можливість гібридам вийти на перше місце у найближчому майбутньому.
Однак дані про гібриди не відокремлюють м’які гібриди (з додатковим стартер-генератором) від повноцінних гібридів, хоча плагін-гібриди розділені в окрему категорію. М’які гібриди не здатні їздити лише на електричній енергії, але вони знижують витрати пального, додаючи невеликий приріст потужності.
Загалом, попит на гібридні та бензинові автомобілі займає понад 64% європейського ринку, що свідчить про те, що багато покупців продовжують обирати машини, схожі на традиційні бензинові, без необхідності підключення до зарядної мережі. Дизельні автомобілі зберігають частку ринку, незважаючи на зниження продажів.