
Системи допомоги водієві виявилися ненадійними після нових інцидентів
— 22.01.2025 / 19:36Технології допомоги водієві обіцяють зробити автомобілі безпечнішими, але події початку 2025 року показують, що більшість сучасних систем все ще потребують нагляду з боку водія. Остання новина стосується електричного позашляховика Chevrolet Equinox EV, у якого виявлено проблему з адаптивним круїз-контролем, через яку гальма можуть не активуватися у випадку небезпеки.
Згідно з повідомленням Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA), система гальмування не завжди реагує на сигнали про необхідність уповільнення, що пов’язано з некоректним калібруванням програмного забезпечення. В результаті близько 2890 моделей Equinox EV, що не оснащені системою Super Cruise від GM, потребують оновлення програмного забезпечення. Оновлення буде проведено на місцевих дилерських центрах, а непродані автомобілі оновлюватимуться дистанційно.
Це не єдиний випадок з електричними автомобілями: NHTSA також проводить розслідування щодо функції віддаленого паркування Tesla Smart Summon. Відомо, що деякі Tesla не виявляли стовпів і припаркованих автомобілів під час автономного руху, що могло спричинити аварії. Крім того, розслідування NHTSA стосується системи BlueCruise від Ford, яка була пов’язана з двома смертельними аваріями за участю електричного Mustang Mach-E.
Цього тижня також стало відомо про відкликання електричних вантажівок Chevrolet Silverado та GMC Sierra через можливу проблему з кріпленням заднього ременя безпеки, яка потребує перевірки п’яти автомобілів 2024 року.
Ці інциденти нагадують про важливість нагляду водія навіть при наявності сучасних систем допомоги.