
Mazda врегулювала позов щодо несправностей інформаційно-розважальної системи
— 24.02.2025 / 14:26Власники Mazda, які стикалися з проблемами в роботі інформаційно-розважальної системи, можуть розраховувати на компенсацію. Суд у США попередньо схвалив угоду щодо колективного позову проти японського автовиробника, поданого через масові несправності системи Mazda Connect у низці моделей.
Позов, поданий у Кентуккі в липні 2024 року, охоплює Mazda2 (2016-2022), Mazda3 (2014-2018), Mazda6 (2016-2021), CX-3 (2016-2021), CX-5 (2016-2020), CX-9 (2016-2020) та MX-5 (2016-2023). Власники цих автомобілів скаржилися на систематичні збої: екрани зависали, постійно перезавантажувалися, переставали реагувати або взагалі виходили з ладу.
Причиною проблем стали несправні SD-карти для навігації та програмне забезпечення, яке не могло ефективно працювати. Наприклад, одна з позивачок, Кетрін Даффі, повідомила, що її Mazda3 2018 року вже через рік після купівлі почала давати збої, а через два роки система повністю вийшла з ладу.
Mazda заперечує будь-які порушення, однак погодилася надати дворічну розширену гарантію на постраждалі автомобілі, що охоплює оновлення ПЗ, ремонт або заміну обладнання. Власники, які вже оплачували ремонт, можуть подати заявку на компенсацію витрат до 1750 доларів США.
Позивачі отримають виплати: Даффі — 4000 доларів, а ще троє учасників справи — по 2500 доларів. Проте найбільшу вигоду отримали адвокати, які представляли інтереси водіїв: їхній гонорар сягнув 1,9 мільйона доларів.