Smart Dials: нова ергономіка від Skoda (відео)
— 30.07.2025Skoda представила інноваційне рішення для керування функціями в салоні — розумні перемикачі Smart Dials.
Китайські автовиробники значно зміцнили свої позиції на світовому ринку електричних автомобілів, контролюючи вражаючі 76% ринку електромобілів і гібридів (PHEV) завдяки агресивній експансії на нові ринки. Цікаво, що китайські виробники досягли цього успіху, не продаючи жодного автомобіля в США, найбільшому автомобільному ринку після Китаю.
Згідно з останніми даними Rho Motion, китайські бренди займають помітну частку ринку в Європі, де їхній успіх варіюється в залежності від країни. Наприклад, у Німеччині, найбільшому автомобільному ринку Європи, китайці складають 4% від продажів електричних автомобілів. У Великій Британії та Франції їх частка становить 7% і 5% відповідно, а в Нідерландах, Швеції, Норвегії та Бельгії – від 3% до 8%. У таких країнах, як Іспанія та Австрія, цей показник сягає 10% і 11%.
Однак найбільший успіх китайські автомобілі досягли на інших континентах. У Бразилії вони складають 82% всіх продажів електричних автомобілів і гібридів, а в Таїланді та Мексиці – 77% і 70% відповідно. Китайські виробники також займають більшість ринків в Індонезії, Малайзії, Непалі та Ізраїлі, а також мають значну частку в Австралії та Новій Зеландії.
Частково цей успіх можна пояснити відсутністю сильної місцевої автомобільної промисловості в багатьох з цих країн, що дозволяє китайським брендам швидше захоплювати ринок. Крім того, з 2009 року китайська електромобільна індустрія отримала понад 231 мільярд доларів державних субсидій, що дозволило зробити китайські електричні автомобілі більш доступними порівняно з продукцією традиційних виробників.