
Головний дизайнер Mercedes-Benz заявив, що екрани не є ознакою розкоші
— 04.03.2025 / 12:07Головний дизайнер Mercedes-Benz Горден Вагенер висловив сумнів щодо ролі великих екранів у сучасних автомобілях, заявивши, що вони не є ознакою справжньої розкоші. Він наголосив, що, хоча технології відіграють важливу роль у дизайні, справжня розкіш має виходити за межі дисплеїв.
На заході в Маямі, присвяченому новому житловому комплексу Mercedes-Benz Places, Вагенер зазначив, що компанія активно працює над створенням більш якісного контенту для своїх інформаційно-розважальних систем. Він визнав, що приладова панель Hyperscreen, яка поєднує три дисплеї в один масивний екран, має певні недоліки. «З апаратної сторони це дуже добре, але програмне забезпечення потребує покращення», — заявив він.
Hyperscreen дебютував разом із електричним седаном EQS, але з 2026 року його почнуть встановлювати і в оновлений S-Class. Вагенер поставив під сумнів, як подібні технології виглядатимуть через десятиліття, адже програмне забезпечення, яке зараз здається передовим, може швидко застаріти. Він нагадав, що середній термін служби автомобіля становить близько 18 років, і сучасні екрани можуть не відповідати майбутнім стандартам розкоші.
Він також зауважив, що вдома у багатьох користувачів є більші та якісніші телевізори, тому самі по собі екрани не роблять автомобіль більш преміальним. За його словами, Mercedes-Benz повинен зосередитися на покращенні майстерності та витонченості деталей, а не лише на розширенні цифрових можливостей.